Nässjö Arbetares GK
GYMNASTIK FÖR ALLA

Bra att veta

Föreningen använder Sportadmin för hantering av medlemmar, närvarostatistik, fakturering etc. och gymnasterna blir registrerade i systemet när anmälan har godkänts. Medlemsappen används till alla våra barn-, trupp- och cheerleadinggrupper.

Anmälan

Anmälan sker via Anmäl dig till NAGK. Du behöver INTE anmäla dig igen om du eller ditt barn haft en plats föregående termin.

Medlemsapp
Alla vårdnadshavare måste ladda ner Sportadmins medlemsapp för att kunna se gymnasternas träningstider, faktura och andra smarta funktioner som ger er mer inblick i verksamheten. Ni loggar in i appen med er mejladress och en engångskod som skickas till er mejladress vid första tillfället. Därefter är ni alltid inloggade. Träningstillfällena dyker upp i appen när terminen startar.

Fakturering
Avgiften faktureras varje termin via Sportadmin och syns både i medlemsappen och går ut via mejl. Det finns möjlighet att betala via faktura, delbetalning, kort eller Swish. Det är VIKTIGT att ni meddelar föreningen om ni byter mejladress då fakturan kommer vara kopplad till mejlen.

Försäkring
Alla våra medlemmar är försäkrade via Pensum och kostnaden ingår i avgiften för varje termin. Läs mer under försäkring/skadeanmälan.

Frånvaroanmälan

Har ditt barn inte möjlighet att komma på träningen vill vi att ni meddelar detta senast en halvtimme innan passets start. Klicka in på medlemsappen och dagens träningspass och klicka i ej tillgänglig- det går även att lägga till en kommentar t.ex. om ditt barn planerar att komma sent till en träning.

Långtidsfrånvaro

Har ni råkat ut för en skada eller annan händelse som gör att ni inte kommer träna över en längre tid, meddela respektive ledare att ni fortfarande vill behålla er plats. Det finns i så fall möjlighet att frysa fakturan för en tid framåt. obs! gäller inte avhopp.

Uppsägning av plats

Önskar du säga upp din eller ditt barns plats inför en ny terminsstart klickar du på knappen "Jag vill inte delta" i faktura-mejlet eller appen. Då plockas ni automatiskt bort från föreningen. Önskar ni avsluta platsen mitt i en termin- skicka ett mejl till nagk@hotmail.se med barnets namn och grupp så avregistrerar vi er från föreningen. Observera att om fakturan är betald kan ingen återbetalning ske.